Учебно-методическое объединение классных руководителей
План работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў на 2024/2025 навучальны год
02.09.2024Метадычная тэма: павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, якія выконваюць абавязкі класных кіраўнікоў у рабоце з навучэнцамі, бацькамі, класным калектывам.
Мэта: павышэнне якасці і эфектыўнасці сістэмы выхавання, удасканаленне форм і метадаў выхавання ва ўстанове адукацыі спосабам павышэння кампетэнтнасці і прафесійнага майстэрства педагогаў, выконваючых абавязкі класных кіраўнікоў
Задачы:
1.Стварыць умовы для бесперапыннага павышэння прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, выконваючых абавязкі класных кіраўнікоў.
2.Накіраваць працу на пошук шляхоў павышэння эфектыўнасці грамадзянска-патрыятычнага выхавання навучэнцаў.
3.Садзейнічаць укараненню інтэрактыўных форм работы з навучэнцамі і іх бацькамі ( законнымі прадстаўнікамі).
4.Спрыяць павышэнню якасці і эфектыўнасці сістэмы выхаваўчай работы школы праз выкананне адзіных прынцыповых падыходаў да выхавання і сацыялізацыі вучняў.
5.Вывучаць і абагульняць цікавы вопыт працы класных кіраўнікоў.
Меркаваны вынік: павышэнне метадычнай культуры класных кіраўнікоў і, як вынік, павышэнне ўзроўню выхаванасці навучэнцаў.
Час правядзення |
Форма правядзен ня
|
Тэма, мэта |
Пытанні для абмеркавання |
Адказныя |
Верасень
|
Семінар |
Пасяджэнне “Асноўныя патрабаванні да арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў 2024/2025 навучальным годзе”
|
1.Нарматыўнае, прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне выхаваўчага працэсу ва ўстанове агульнай сярэдняй адукацыі на 2024/2025 навучальны год. 2.Вызначэнне мэты і задач плана выхаваўчай работы школы на 2024/2025 навучальны год. 3.Абмеркаванне плана выхаваўчай работы метадычнага аб’яднання на год. 4.Паўторнае вывучэнне рэкамендацый для педагагічных работнікаў па папярэджанні, прафілактыцы і ліквідацыі насілля ва ўстанове адукацыі. 5.Паўторнае вывучэнне алгарытму крызіснага рэагавання педагагічных работнікаў установы адукацыі. |
Зам дыр. па асн. дзейн. Салтан В.В.
Зам дыр. па асн. дзейн. Салтан В.В. Старшыня МА Зуй С.З. Старшыня МА Зуй С.З.
Старшыня МА Зуй С.З. |
Лістапад
|
Практыкум
|
Пасяджэнне “Псіхалагічныя метады і прыёмы ўзаемадзеяння класнага кіраўніка з бацькамі навучэнцаў”
|
1.Павышэнне педагагічнай і псіхалагічнай культуры бацькоў праз праект “Бацькоўскі ўніверсітэт” 2.Іфармацыйна-камунікацыйныя тэхналогіі ў адукацыйна-выхаваўчым працэсе паміж удзельнікамі вучэбнага працэсу. 3.Псіхалагічныя метады і прыёмы ўзаемадзеяння класнага кіраўніка з бацькамі “групы рызыкі” 4.Актыўныя формы работы супрацоўніцтва класнага кіраўніка з бацькамі навучэнцаў
|
Кл. кір. 4 кл. Паталей А.І.
Кл. кір. 5 кл. Гуліева С.С.
Кл. кір. 6 кл. Зіміч С.М.
Кл. кір. 2 кл. Рудзік С.Ю. |
Люты |
Семінар
|
“Прафілактыка булінгу ў адукацыйнай арганізацыі” |
|
Старшыня МА Зуй С.З.
|
Сакавік |
|
Пасяджэнне “Сучасныя формы работы з навучэнцамі і х бацькамі па папярэджанню правапарушэнняў”
|
1. Арганізацыя работы класнага кіраўніка па аптымізацыі ўзаемадзеяння школы і законных прадстаўнікоў навучэнцаў. Павышэнне адказнасці сям’і за выхаванне і навучанне дзяцей. 2. 2.Грамадзянска-патрыятычнае выхаванне навучэнцаў праз супрацоўніцтва з бацькамі. 3.Узаемадзеянне класнага кіраўніка і бацькоў у арганізацыі прававога выхавання вучняў. Сацыяльна-прававая дапамога навучэнцам школы. 4.Формы і метады ўзаемадзеяння сям’і і школы па фарміраванні ў дзяцей навыкаў здаровага ладу жыцця, культуры бяспекі жыццядзейнасці |
Кл. кір. 9 кл. Жаўток Н.Г.
Кл. кір.Серафімовіч А.Р. 1 кл,
Кл. кір. 8 кл. Пупко Н.Г.ю
Кл. кір. 7 кл.,Петрашккевіч М.С. |
Красавік |
Семінар |
“Крэатыўнасць класнага кіраўніка як важная ўмова фарміравання творчай жыццядзейнасці класа развіцця індывідуальных творчых здольнасцей дзяцей” |
· |
Старшыня МА Зуй С.З. |
Май |
|
Пасяджэнне “Аналіз ідэалагічнай і выхаваўчай работы ўстановы адукацыі ў 2024/2025 навучальны год” |
1.Аналіз работы МА класных кіраўнікоў за 2024/2025 навучальны год.Вынікі ўзроўню выхаванасці. 2.Абмеркаванне плана работы на 2025/2026 навучальны год |
Старшыня МА Зуй С.З. |